Garantie & Klachten
Garantie

Mocht er onverhoopt iets mis zijn met je bestelling laat het ons dan direct weten door een mail te sturen naar info@liefopjou.nl stuur zo mogelijk foto’s mee van eventuele beschadigingen aan je pakket en of goederen.
Wij streven er naar op samen met jou naar een passende oplossing te zoeken. Betreft het een beschadiging aan een artikel van een leverancier dan zullen wij contact met de leverancier opnemen om ook daar tot een goede oplossing te komen.

 

Klachten

Heb je een klacht dan horen wij dat graag van je, je kunt hiervoor een mail sturen naar info@liefopjou.nl.  Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging hiervan via je mail.
Wij zullen jouw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het door onvoorziene omstandigheden meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Wij streven er naar om samen met jou naar een passende oplossing te zoeken voor je klacht. Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

 

Geschillen

Tevens zijn wij verplicht je te wijzen op de mogelijkheid dat je als consument een geschil met een webwinkel kan voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR platform
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Waar kan ik je mee helpen?