072-5349059 - 06-13456893 info@liefopjou.nl

FAQ

HOE KAN IK BIJ JULLIE BETALEN?

Je kunt bij Lief Op Jou met de volgende betaalmethodes betalen:
iDeal, PayPal, Belfius, BanContact, Sofort Banking, Giro Pay, Bunq, Creditcard, Overboeking, en Billink achteraf betalen

WAT BETAAL IK BIJ JULLIE AAN VERZENDKOSTEN?

Verzendkosten binnen Nederland

Brievenbuspost NL € 3.95
Pakket NL <23kg € 5.75
Gratis verzenden binnen Nederland vanaf € 75

Verzendkosten Europa:

België <23kg € 9.50
Duitsland <23kg € 9.50
Frankrijk <23kg € 15.00
Luxemburg <23kg € 13.50
Italië <23kg € 16.50

Gratis Verzenden naar België en Duitsland vanaf € 100
Gratis verzenden naar Frankrijk, Luxemburg en Italië, vanaf € 125

Verzendkosten overige landen  op aanvraag.

WANNEER WORD MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Voor producten die op voorraad zijn en voor 12.00 uur zijn besteld worden de zelfde dag nog verzonden. Anders word het de volgende dag met uitzondering van het weekend.

ZIJN JULLIE PRIJZEN INCLUSIEF BTW?

Ja, alle productenpijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW, dit geld ook voor de verzendkosten.

MAG IK MIJN BESTELLING RUILEN OF RETOUR STUREN?

Ja dat kan, je hebt het recht om binnen 14 dagen je bestelling retour te melden.

De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor jou (als koper). Je dient altijd te retourneren met een track en Trace code. Indien gewenst kunnen wij je een retourlabel sturen die je betaalt en dan kunt downloaden en printen.

Het product kan alleen geretourneerd worden indien het in oorspronkelijk en ongeschonden staat is, en in originele verpakking retour gestuurd word. Retourneren is niet mogelijk voor in opdracht en op maat gemaakte producten.. 

Over het ruilen of retourneren van je bestelling vind je meer op de pagina Ruilen & retourneren

KAN IK EEN GEPERSONALISEERD PRODUCT BESTELLEN

Je kunt bij ons je producten gepersonaliseerd bestellen, mits de eigenschappen van het product dit toelaten.

Wil je zeker weten of iets gemaakt kan worden neem dan contact met ons op en dan kijken we of we er samen uitkomen.

MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, EN NU?

Je bestelling word met zorg gecontroleerd en verpakt voor dat we deze gaan verzenden.
Mocht je bestelling onverhoopt beschadigd aan komen neem foto`s van de verpakking en je artikelen. Neem dan DIRECT contact met ons op en stuur de foto`s mee via de mail.

IK HEB EEN KLACHT, WAT MOET IK DOEN?

Heb je een klacht over je ontvangen product? neem dan meteen contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.  Kijk voor meer informatie op de pagina over Garantie & Klachten

WAARVOOR GEBRUIKEN JULLIE MET MIJN GEGEVENS?

Wij gebruiken je gegevens uitsluitend voor de afhandeling van je bestelling. Wij geven of verkopen je gegevens NIET aan derden.
Lees hier het Privacybeleid van Lief Op Jou